İlk Doğum Günü


07.05.2017




Bebeğimizin ilk doğum günü pazar gibi şahane bir güne denk gelince ilk yıl tarihte herhangi bir oynama yapmadan tam günü gününe kutlama fırsatı bulduk .

2 ay öncesinden başlamıştı telaşı . Nasıl olacak ? Nerede olacak ? Pastası , ikramlıkları, süsleri ...

Çalıştığım otelin toplantı salonu için anlaşınca mekan içime fazlasıyla sindi. Toplantı salonu diyince akılda canlanan görüntünün aksine bizimkinde 16 kişilik büyük ahşap bir masa diğer tarafta ise tarihi eser niteliğinde orjinal sedef kakma petrol rengi harika mobilyalar vardı .

Yaklaşık 3 Eminönü alışverişi ile süsleme zırt pırt detaylarını hallettim . Tabi öncesinde Pinterest ve zevkine güvendiğim insanaların fikirlerine başvurdum . Konsepti seçtim . Baktıkça inceledikçe tablo şekillenmeye , istekler oturmaya başladı .

Küçük Prens temalı naked cake , cake pops ve cupcakeler 1 ay öncesinden sipariş verildi. Hediyelik olarak keçe anahtarlıklar yaptırdım . Ömer'in kıyafeti ayarlandı . 16 kişilik ikram masası için biblolar , yapma çiçekler ve runner en son alışverişte tamamlandı .

1 gün öncesinden herşeyi otele taşıdık . Ömer o gece babaannesinde kaldı . Biz gece 11'e kadar otelde keyifle süsledik salonumuzu . Minik bir kaç detay dışında salon sabah için hazırdı . Gün bana erkenden aydı tabii . Hemen dereotlu  kurabiye peşine düştüm. Oradan kuaföre ve hazırlanmak için otele geçtim. Ömer'in tüm bu curcunada bulunmaması , gayet sakin bir sabah geçirmesi ve vaktinde öğle uykusuna yatıp , yemeğini yiyip gelmesi gerekiyordu. Plan aynı şu şekilde ilerleyince Ömer 13:15 gibi geldi . 15-20 dakika huysuzluk sonrası açıldı. Açılış o açılış sonra resim çekilmeler dışında hiç göremedim oğlumu. Kucaktan kucağa ilgi sarhoşu olmuş, tatlış gülücükler dağıtıyordu .Sayıca baya kalabalıktık( Yaklaşık 50 kişi ) . Salon yetmedi fuaye alanına hatta yan toplantı salonuna kadar taştık . Mekanın tanıdık olmasının avantajını fazlasıyla kullandık ama hep beraber tek resim karesine girebilmek gibi bir lüksümüz olmadı maalesef. 

2 aydır titizlenip hazırlandığım gün bir çabuk bitti gitti. Ama Ömer'e göstereceğimiz çok güzel anılar ölümsüzleştirdik. Misafirler Ömer büyüdüğünde izlemesi için teker teker iyi dilek videoları çektirdiler :) ve zirilyon tane muhteşem kare çekildi :)

Hayır ilk doğum günü çocuk gayet keyif aldı , evet biz kendimizi de eğlendirdik , evet pek çok kişi için çok saçma bir abartı ama hepsine değdi ve Ömer gayet anladı . Doğum gününün keyfini fazlasıyla çıkardı . Ömer kalabalık ve ilgi çok sever. Tribünler doldukça  mest oldu onun şebeklikleriyle keyifler hep yerindeydi . 











Böreksiz asla ! 


*Bazı insanların benim ile ilgili özel günlere alerjisi vardır. Hayatını resmen benim en mutlu olduğum günleri baltalamaya adamıştır. Bu güzel günün akşamı da kötü bitti . Hafızama biriktirdiğim ölsem unutmayacağım anılara bir yenisi daha en baş köşeye eklendi . Ama bu sondu.
Bundan sonra ben, oğlum,Mustafa ve mutluluğumuza ortak olan herkesle mini mini çekirdek bir aile olarak hayatımıza devam ediyor olacağız...


2 yorum:

  1. mutlu yıllar Ömer'e nice yıllar birlikte olun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğiniz için teşekkür ederim :)

      Sil